2011-03-02
 16:01:27

WE ARE THE WINNERS


HAPPYFACE

Idag på skolan på idrotten hände det ofattbara det var tjejerna som spelade innebandy: 8a mot 8c (8c är min klass)
Våran klass har alltid varit klassade som den minst sportiga klassen och gissa vad som hände idag?
VI VANN! (Vi behöver ju inte bry oss om att de egentligen gjorde fler mål, och vann fler matcher. MEN DET VAR JU SISTA SOM VAR AVGÖRANDE) och vi tog dem med 2 - 1!!

Själv kände jag mig lite som en murbräcka som skulle krossa allt som var ivägen (kanske något överdrivet, men skulle det vara roligt att läsa annars?.... nej) Jag sprang omkring som en virrig höna och svängde på innebandyklubban. Men jag stoppade därimot väldigt många skott!

Nu ska jag och Fanny fika! Välförkänt efter tuffa matchen idag på skolan...


julia
PUBLICERAT: 2011-03-02, 17:23:55 | URL: http://juliakaa.blogg.se/

sv: tack<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: