2011-03-02
 17:35:58

Charlie Sheen


http://video.se.msn.com/watch/video/se-sheens-helgalna-intervju/ahvcbd8i?src=v5:share:v5:share:permalink&from=sharepermalink-v5:share:permalink


Titta på klippet!



Charlie i sin intervju:

"I have speed, I have one gear, GO!"
"How do you survive that?"
"Becuse I'm me, I'm different... I have a different brain, a diffrent heart!"
"Are'nt you afraid of dying when you take so many drugs?"
"No, dying is for fools"


Jag tror inte att Sheen mår så rikigt bra just nu och jag tror inte att han är helt drogfri om jag ska vara ärlig. En människa som är helt klar i huvudet pratar inte på det sättet. Man ser det på honom också.

Jag kan helt ärligt inte förstå männsikor som börjar med droger när man vet att man blir fast och har så många hemska exemplen på hur allting slutar! Jag skulle bara vilja att alla slutade! Våga stå upp för dig själv och se till att inte göra något dumt och falla för något grupptryck!! STÅ UPP FÖR DIG SJÄLV, DET TJÄNAR DU OCH ALLA ANDRA PÅ. Du kanske blir det första att säga emot, men förmodligen inte den sista. Om en vågar ta steget att säga nej kommer det andra som hakar på!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: