2011-01-06
 23:10:38

färga?



Har ett bra tag funderat på att färga håret rött nu och i så fall typ en blandning av dessa nyanser↑ (eller nog mest åt Tyra Banks nyans man ser på bilden...)
Men problemet är att jag vet inte om jag skulle passa i det och för det andra så tycker jag att håret ska se naturligt ut. Med naturliga skiftningar och sånt. Jag borde egentligen vara glad över mitt naturligt skiftande hår.
 Har nämligen aldrig färgat/tonat/slingat håret förut!

Men jag skulle vilja ha en liten förändring, inte mitt vanliga blonda hår.
Fast problemet är att det inte blir så fina utväxter av färgat rött och tonar man blir det ganska snabbt urtvättat och lite grå trist (kanske inte på alla, jag har sett flera som får fin färg av toning också, ta det inte så) Men tror inte att jag ändå skulle få tillbaka min färg helt om jag färgade det rött... Åhh, får ångest!

Eller kanske man kan göra lite röda slingor eller något? Jag har ingen aning!
Någon som har något tips?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: