2011-02-11
 16:58:42

mobbat


Ser ni min mun? Ser jag verkligen ut sådär när jag äter? i så fall... HAHAHAHA! Jag fattar inte hur mina kompisar kan hålla sig för skratt när jag äter om jag ser ut sådär?


Behöver jag säga så mycket mer än Vattengympa och bakslick?


Försökte jag härma en ihopsäckad potatis eller något liknande? Det ser ju inte klokt ut! HAHA!


Vadå oförberedd...?

Bilderna är från Rhodosresan. Undra vad folket runt omkring oss tänkte egentligen?
  Där är ett matvrak med stor mun som äter mycket och som brukar springa runt, runt med bakslick. Som om inte det var nog går hon imkring som en ihopsäckad potatis och man får inte glömma efterbliven...

Nej, nu ska jag dra mig från datorn ett tag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: