2011-02-06
 17:41:01

Elsaa goes muskelberg...

Har just kommit hem från dansen och nu ringde Zoraya så klockan sju ikväll drar jag på Friskis och Svettis med henne... Kommer nog ha träningsverk till veckan efter idag.
Kommer bli ett rikigt muskelberg, eller vad säger ni?




Var bara tvungen att rita en snygg bild på min framtida muskel i paint...

(och nej, nej... jag tycker absolut inte att jag överdiver ett dugg... nej, nej...)
och för er som fortfarade inte fattar... jag är IRONISK!
Inte kommer jag orka träna fram sånna muskler, jag nöjer mig med mina sladderarmar, bara jag får äta vad jag vill... En STOR fläskfilé med överdrivet mycket bea-sås.
Inget Kissiediet här inte:)


Sara - Juste en av Värmlands Största Bloggare
PUBLICERAT: 2011-02-06, 23:05:44 | URL: http://sarajaber.blogg.se/

allt bra idag?:)<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: