2011-02-19
 16:18:00

Dag 25 - Smink jag inte klarar mig utan



Jag kan inte bara välja ett... Egentligen skulle jag välja hela min sminkhylla. Men då skulle det ju vara ganska meningslöst med denna utmaning.
Sen vill jag ju gärna använda foundationpenseln till min foudation.

Men jag skulle aldrig vilja ge upp mitt smink, det är som min hobby. Jag älskar att sminka och att prova lite nya saker. Har några gånger tänkt lägga upp bilder på bloggen. Men jag får aldrig till några bra bilder på smink! Måste typ vara det svåraste att fota! För mig går det inte i alla fall.
  Men om jag någon gång skulle lyckas många sminket på bild lovar jag att lägga ut på bloggen.


sarah
PUBLICERAT: 2011-02-19, 16:19:39 | URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

den där foantion (stavning?) är as bra :)



Jag sitter och pratar med en kompis i skype ^^,


Sara - Juste en av Värmlands Största Bloggare
PUBLICERAT: 2011-02-19, 16:42:09 | URL: http://sarajaber.blogg.se/

TACK FÖR DITT SVAR!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: