2011-02-08
 10:13:00

Dag 15 - Mina drömmar

Många som känner mig vet redan att jag jättegärna skulle vilja vara med i någon musikal eller liknande. Där det ingår sång och dans... Det skulle vara så otroligt roligt!
Jag ser framför mig typ High School Musical eller något liknande. (Jag vet att jag drömmer för långt nu. Men om man lika gärna ska drömma, kan man drömma sig bort så långt man vill tycker jag!)

Både sång och dans är något jag mer eller mindre har hållit på med i hela mitt liv, när jag var 4 år började jag dansa, jag varit med i 2 körer under mitt liv, men framförallt sjungit hemma. I duschen och liknande, men nu även sjungit solo på scen. Vilket ger en sån otrolig kick och världes mest underbara känsla!

Om man en gång stått på scen och känner hur härligt det är tror jag inte att man kan sluta.


Alexandra
PUBLICERAT: 2011-02-08, 14:45:33 | URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

hoppas du lyckas med din dröm :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: