2011-02-07
 18:59:44

inte skratta



Detta la jag ut på min facebooklogg igår... självklart var det fler än 10 som "gilla" jag gissar att de inte trodde att jag skulle klara det och ville testa mig.
 Men såklart hade de rätt, jag klarade det inte. Jag är en för glad och skrattig person helt enkelt! Varför vara sur hela tiden när man kan vara glad och se det positiva?
 Även fast det kan vara rätt svårt att se det positiva ibland, skadar det inte att försöka se en ljus sida av det hela. För oftast finns det i allt och alla, det gäller bara att upptäcka det och vara lite nyfiken.

Fast hela det här gick ut på att jag utmanade mig själv, det gick inte idag. Men någon annan dag ska jag prova igen... Men om det inte går då ger jag upp, jag vill inte vara en suring. Jag vill vara glad och posivit och det tänker jag vara!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: