2011-04-12
 22:08:26

Möjligheternas Torg

Kom just hem från en sjukt bra konsert av musiktreorna, deras projektarbeteskonsert och jag kan inte säga annat än att de var alla jätteduktiga och att jag blir jättesugen på att själv stå på en sån scen med sånna människor och vill också gå musik på gymnasiet!

Åh, jag är inte den personen som lättast beskriver saker i ord när jag oftast kan tänka jättelänge vad jag ska skriva, sen glömmer jag, bara börja ta första bästa från skallen, inte alltid hinner med vad jag tänkte, glömmer igen och sen blev det förstört. Så blir det speciellt när jag är väldigt, väldigt taggad och inne i något och bara vill få ut det eller hur jag ska beskriva det! Men iaf, konsterten idag var GRYM och alla var jätteduktiga. Ni har verkligen fått mig att vilja något!
  Till alla er som kunde gått på konsterten men typ valde hockey istället eller kanske helt enkelt inte orkade... NI MISSADE NÅGOT!

Hade tyvärr ingen kamera med, så inte bilder blev tagna. Men jag hoppas ingen halshugger mig för det!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: