2011-03-22
 16:14:26

Gina

Jag är absolut inte en Gina Tricot älskare alls, det är inte ofta jag hittar kläder där som matchar min stil och hur jag vill se ut. Men sen tittade jag på deras inspirations sidor... Det var ju jättesnyggt!



Jag blev jätteglad och började titta igenom deras kläder...
Men efter att ha kollat igenom sortimentet på datorn sen föll jag tillbaka. Det var inte rikigt vad jag hade förväntat mig, för att det såg fortfarande ut som det brukar och inget som jag skulle vilja ha förutom dessa skönheter:



Ska ta och kolla upp det smala skärpet och är bara intresserad om det gåt 2 varv runt. Sen högmidjejeansen vill jag verkligen ha, men har några höga jeans från kupan (second hand) som jag tänkt kapa av, så jag kanske inte behöver dem...


esra
PUBLICERAT: 2011-03-22, 17:08:18 | URL: http://eessrraa.blogg.se/

okej jag svarar på kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: