2011-03-12
 08:17:11

Fjällutsikt

Sitter nu nyvaken och tittar ut genom balkongdörren i Hemavan. Vi har haft helt otroligt tur med vädret, men idag ser det väldigt molnigt ut...
Hade med mig systemkameran hit. Men kan ni gissa vad? Minneskortet ligger hemma i datorn! Så inga bilder för mig inte, det känns riktigt surt. Hur kan man glömma minneskortet hemma?
Men om jag är rikigt snäll med pappa kanske jag kan få låna några mobilbilder från honom.
Min mobil är ju inlämnad på reparation nu, så jag kan inte ens fota med min mobil!
En bild från i somras på Hemavanfjället, eftersom att det har varit lite bildlösa inlägg senaste tiden.


agnes
PUBLICERAT: 2011-03-12, 11:54:49 | URL: http://agnesnelsons.blogg.se/

åh va skönt ! så lyxigt !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: