2011-01-25
 19:56:30

Dag 01 - Om mig



This is me...

Jag är en 14 årig tjej som bor i en liten håla i Norrland.
Jag ÄLSKAR dans, musik och sång. På fritiden dansar jag 2 gånger i veckan (dock har det inte rikigt börjat om allt efter jul) och jag sjunger även i en väldigt rolig kör; United.
   Jag har många väldigt fina kompisar och en väldigt rolig klass...
På somrarna är det mest båt, ute, vatten, hav, vattenskidor och sånt som gäller. Älskar havet! Det är en plats där man verkligen känner sig fri, man bara är och det är en sån härlig känsla.

Lite kort om mig, om det är något ni undrar är det bara att fråga.


sanya
PUBLICERAT: 2011-01-25, 20:50:57 | URL: http://sanyass.blogg.se/

jag undara varför du är smart OCH snygg?

ja mena man brukar ju vara antingen eller?



och jag är inget :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: