2011-01-02
 16:05:58

2 januari



Tänkte skriva mitt första inlägg nu på bloggen och inleder med en gullig bild jag tog nyss...

Satt upp en ministudio i mitt rum på skrivbordet med hjälp av;
♦vita papper
♦tejp
Sen mitt ministativ köpt på IKEA (endast 5kr) målade lite snabbt med orange färg, sen var det bara att börja fota.
  Tyckte inte direkt att nallen var den bästa modellen jag har någonsin fotat, han var lite stel och följde inte direktiven så bra, men det funkade ändå.

Jag hoppas verkligen att jag kommer att få inspiration och så nu, jag känner mig taggad till att uppdatera och jag hoppas att någon hittar till bloggen, läser och kommenterar.


Lova
PUBLICERAT: 2011-01-03, 00:52:50 | URL: http://wearethesistersblogg.blogg.se/

WOW! jätte fin bild0.0

Och btw kul att du har startat en egen blogg nu;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: