2011-02-26
 22:58:07

mastklättrare



Jag fattar inte vilket folk som tar sånna jobb? Masten är 1768 fot hög vilken motsvarar ca 600 meter. Det är nästan ingen livlina heller! Bara någon lite krok som de hänger upp då och då när de vill "vila" som egentligen skulle kunna fara av när som helst...
När de väl kommer upp för att byta den där lampan har de typ ingen plats att stå på, och dessutom är de två som ska dela på lilla ytan.

Jag skulle aldrig någonsin kunna göra något sånt!!! Någon av mina läsare som skulle kunna klättra upp för en mast för pengar? För jag gissar att de tjänar bra iaf...


Klara<3p.o.t.c., buppy, Zingo, Zorro & Sacko
PUBLICERAT: 2011-02-28, 20:20:00

Hjälp! jag fick rysningar när jag bara tittade och du vet ju hur jag är med höjder...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: