2011-02-11
 09:58:00

Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Åh, jag har verkligen ingen aning!

Jag känner inte att jag har någon speciell födelsedag alla är ju ungefär lika. Förstå mig inte fel nu för jag ÄLSKAR födelsedagar, men jag känner inte att det är någon som sticker ut...

Har därimot en sämsta födelsedag, när jag gick i trean och skulle fylla 9. ( eller jag tror att man fyller i 9 i trean) Då skulle vi fara med skolan och bowla och jag hade sett framemot det jättemycket, när det var min födesledag och allt också. Men var tror ni händer?
Kvällen innan 8 november blev jag sjuk, självklart blev jag jätteledsen. Det värsta med allt var att jag var sjuk då på dagen. Men på kvällen blev jag frisk igen, jag var altså bara sjuk på min födelsedag. Frisk dagen före och dagen efter!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: