2011-02-10
 10:49:00

Dag 17 - En vana jag har

Hm...

Det roliga med det här är att jag har gjort min lista helt själv, kommit på de flesta "utmaningar" själv. Men ändå kan jag inte alltid svara eller skriva om de.

Det enda jag kommer på just nu är att jag ofta pillar och fixar till håret. Lägger fram håret, drar bak luggen, lägger fram håret, bak med luggen... I princip hela dagen.
Jag tål inte att ha håret bak i nacken och på ryggen! Känns bara konstigt plus att det alltid börjar klia i nacken också.

HAHA... okej, nu har jag pratat nog om mitt hår.

Har ni några vanor ni skulle vilja dela? Roliga, konstiga och annorlunda vanor är extra roligt att få.


Sara - Juste en av Värmlands Största Bloggare
PUBLICERAT: 2011-02-10, 15:19:16 | URL: http://sarajaber.blogg.se/

jag kan dansa amerikansk dans och magdans (arabisk dans) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: